Friday, June 23, 2017

SEVENTIES



Jedna moje kamarádka mi říká vílo, když si na sebe vezmu tyhle šaty. Já si zase připadám jako ze sedmdesátek, v tomto případě ještě víc, protože se mi podařilo ulovit kabelku z toliko opěvované slámy, což mi parádně zapadá do 70. let. 
Dalším bonusem, kdykoliv si vezmu tuhle kombinaci na sebe, je to, že mi přidává na optimismu. Je to tak, barvy opravdu pomáhají přidat na náladě. A modrou s oranžovou miluju, o tom žádná.
Everytime I wear these dress, one of my girlfriends call me a fairy. Well, that's compliment. But I always feel like a very modern girl from seventies when I swing my hips in them. Together with orange straw bag (so so praised recently), it's a great summer combo that can be worn anywhere, anytime.
Cherry on the top is just a fact that colors brings us more happines, which is true. Here you have a perfect example.
Dress thrifted; Heeled sandals CCC; Bag vinted (Lindex)


12 comments:

  1. veľmi sa ti tento look hodí, šaty sú úžasné :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Aj kabelka, aj šaty sú nadherné letné kúsky <3 Veľmi ti to pristane!

    ReplyDelete
  3. Chcem sa trochu posnažiť a do môjho šatníka opäť zakomponovať nejaké farby, pretože môžem len súhlasiť v tom, že pridávajú na dobrej nálade :D
    Šaty i kabelka sú skutočne nádherné a skutočne vyzeráš ako víla ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    ReplyDelete
  4. Šatičky jsou skutečně krásné, akorát se mi nelíbí ty fotky focené proti slunci..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vím o kamarádky - fotografky, že fotky proti slunci se v akademickém světě profi fotografů berou jako největší kýč, s čímž i souhlasím, ale nemůžu si pomoct, mně se to líbí :D!

      Delete
  5. Fakt víla a fakt sedmdesátk, moc ti to sluší :) mimochodem, Johanko, nevíš, jestli ještě funguje Sagittárka? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, stále funguje, ale pořád s minimální mzdou (dokonce myslím, že POD minimální :DD). Kamarádka tam ale pracuje skoro denně a nestěžuje si. Zatoužila jsi zase hrabat slámu? :D

      Delete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts