Wednesday, June 14, 2017

CHANGING TIMES


Časy se mění. To rozhodně pociťuju teď, když vyhazuju svůj gymplácký rozvrh a chci si připadat děsně dospěle a místo toho jsem tak nějak ztracená a zvědavá, co mi přinese další den.
Stěhuju se do Prahy, to už je jasné. Teď ovšem ještě záleží, kam nastoupím na školu, buď půjdu na VOŠ, nebo na UK a na vysněnou maďarštinu. Pravda, nejvíc vysněný obor je pořád režie, ale jak moc cool by bylo chodit a jen tak házet maďarská slova do placu? Mí slovenští čtenáři (tedy hlavně mé milé slovenky!) mi to jistě potvrdí (*poťouchlý smích*). 
Každopádně, další věc, která mi neulehčuje jinak docela pěkné prázdninové dny je ta, že nedokážu najít levný byt v Praze. Asi pro 4-6 (záleží, kolik se nás sejde, haha) lidí, tak, aby to na každého vycházelo pod 3 000. Já vím, bláznivina. Ale "girl can dream". Pokud znáte někoho, kdo by byl ochoten pronajmout byt, kde by snesl pořádkuchtivé, minimalistické a mírumilovné studenty, jako jsme my, dejte mi vědět. Snesu vám modré z nebe.
No, uvidíme, jaká další dobrodružství a překážky zažiju na cestě za štěstím, nebo "aspoň" spokojeností. 
Tak a teď zamačkávám slzu a už se nebudu prohrabávat školníma fotkama, slibuju.


The times, they're changing. I feel that most of the time, when I'm planning what to pack for Prague, when I'll be living starting this September. I'm full of  expectations, hope, but also fear and doubts. 
So, I leave you with these photos from one very hot and humid day.  For now, I wonder what the future holds for me.
Top thrifted; Pants vinted.cz (French Connection); Shoes Asos ; Bag vintage + Bra Lindex (winter collection)


17 comments:

  1. Jaj, gratuluji ke škole a už se na tebe v Praze těším :)
    Karo
    http://inkpotstories.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky, a doufám, že se už konečně potkáme :)!

      Delete
  2. Držím palce se sháněním bytu :) a znám jednoho kluka, co takhle hází do placu maďarská slovíčka a fakt je to dost cool :D

    ReplyDelete
  3. Pred rokom a pol, keď sme podávali prihlášky, tak som dosť dlhú dobu zvažovala, či nemám skúsiť aj réžiu, aspoň len aby som vedela, či by som vyhovovala im požiadavkám a spravila prijímačky, no nakoniec som sa rozhodla divadlo a hranie nechať len ako koníček :D
    Ja som tiež na byte, ale s dvoma ďalšími kamarátkami, a platíme 170 € každá (cca 4 400 Kč) - a to je ešte na Bratislavu úžasná cena :D Čím viac sa vás nazbiera, tým budete platiť menej, no privát určite odporúčam nad internátom - neoľutujete! :D Každopádne - držím palce pri hľadaní ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vau, tak to je konec, 4 400 jsou dost dost moc! :D A ještě uvidíš, jak ti to vyjde s režií/divadlem/hraním, není všem dnům konec ;).

      Delete
  4. nádherné fotky :) zaujalo ma, že sa chceš učiť po maďarsky... môžem sa spýtať, prečo? predsa len je to dosť výnimočný výber :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Říkala jsem si, že je škoda se nenaučit další jazyky, když už jsem se "naučila" anglicky a německy (i když hlavně v němčině mám neksutečné mezery, nechápu, jak jsem z ní mohla odmaturovat :D!). A maďarština ke mně došla různými kroky a ty se spojily v cíl!

      Delete
  5. Ja ešte len končím druhý ročník gympla, no už teraz premýšľam nad ubytovaním na vysokej. Preferujem niečo vlastné pred internátom, tak snáď to vyjde. :) Aj keď, asi je ešte skoro zaťažovať sa tým. Každopádne gratulujem k ukončeniu gymnázia a pevne verím, že nájdeš byt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky doufám, že ti to vyjde a anjdeš ideál - i když, co si budem, nakonec se spokojíš s nějakým kompromisem, s čímž počítám i já. A děkuji ☺

      Delete
  6. Držím ti palce v hľadaní toho správneho bytu! <3 Maďarčina je teda dosť ťažká, takže ťa obdivujem za to, že sa ju učíš!!! <3
    Vyzeráš nádherne, tak ako stále, no najviac na svete ma zaujali tvoje botičky <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, většina mých řpátel ty boty nesnáší, jsem ráda, že existuje člověk jako...já :D!
      A ještě nevím, jak jsem dopadla, každopádně se chci naučit všechny možné jazyky a maďarština je dobrý začátek :D.

      Delete
  7. Moc hezký outfit..
    Tyhle pocity znám.. a musím říct, že po 5 letech na vysoké musím říct, že po maturitě přišla má nejlepší léta :)) držím palce, aby všechno vyšlo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsi mě uklidnila :). Ještě pořád neznám výsledky přijímaček, ale doufám v to nejlepší!

      Delete
  8. super outfitík : ) strašne sa mi páči to kvetinové pozadie :)

    ReplyDelete
  9. Pěkný outfit! Gratuluji ke škole v Praze.

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts