Wednesday, May 31, 2017

NO QUESTIONS, JUST LIFE



Tentokrát fotky z analogu. Jsou už hodně staré, focené hlavně v lednu a únoru.
Maturitu mám úspěšně za sebou, ale vzhledem k tomu, jak jsem ji prožívala, se docela bojím zkouškového období na vysoké. 
Pokud se tam ovšem dostanu. Pokud se někam vůbec dostanu. Co ze mě bude? K čemu jsem? A proč mi do života pořád někdo kecá a vyvíjí na mě tlak? Proč si nemůžu užívat prázdniny, nejdelší v životě?
Tolik z toho, co se mi honí hlavou...

Analogue photos this time. Most of them are old, from January or February.
I've done my exit examinations finally, but instead of feeling happy and relied, I have bittersweet feeling.
Now, I'm just sitting in my room sobbing about life. Nah.
What should I do in my life? Will I go to the university?  Why I am here? Änd what's the meaning of life?
These are the questions I am asking myself recently.

3 comments:

  1. Krásný fotky a moc gratuluju k maturitě! :)

    ReplyDelete
  2. V prvom rade - gratulujem k maturite!
    Rok dozadu som ja mala presne rovné pocity - strach z prijímačiek, z toho, čo ma vôbec niekde príjmu, a keď som si predstavila, že na vysokej budem zažívať maturitné obdobie dvakrát do roka, tak sa mi na nijakú vysokú ani nechcelo ísť. No ver mi - nemáš sa čoho báť. Na vysnenú vysokú školu ťa určite vezmú - si šikovná, múdra, spoľahlivá a inteligentná! A hoci skúškové nie je žiadna sranda, až také strašné to nie je. Nemá zmysel to prikrášľovať a hovoriť, že je to pohodička, pretože nie je, keďže učenia je vyše hlavy, poznámky a skriptá nekonečné, času akosi málo a odporúčaná literatúra je niekedy nedostupná - dá sa to zvládnuť. A s dobrými známkami. Takže určite nemaj strach.
    K fotkám asi len toľko, že sú úžasné - každá ma svoj príbeh, svoju vlastnú atmosféru, a to sa mi veľmi páči ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    ReplyDelete
  3. Ja som pár fotiek na analog nafotila ešte minulé leto a odvtedy som nemala veľa času, som zvedavá, či niekedy tie fotografie aj vyvolám, tvoje sú krásne! Gratulujem k maturite, prázdniny si teda uži, aj ja som bola minulé leto v strese, čo zo mňa bude, zoberú ma tam, zvládnem skúškové, keď som najväčší stresman na svete a na mature som sa skoro rozplakala a poviem ti k tomu toľko, skúškové je oproti maturite nič (aspoň pre mňa), neviem či som dospela, ale možno som len na maturite nevedela, čo ma čaká. Teraz som na výške, je zjavné, že neustále som v strese bez toho, aby som to nejak pociťovala a potom to zo mňa naraz všetko vybuchne, ale na konkrétne skúšky už sa tak nebojím. To sa zvládne, ako ja vravím všetkým spolužiakom, bude to v pohode <3 Uži si vážne toto leto a daj nám vedieť, kde sa vyberáš na ďalší rok, veľmi ma to zaujíma.

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts