Wednesday, August 17, 2016

REVIEW: ALVERDE MASCARA 12 HOURS LONG STAY

Při včlěňování přírodní kosmetiky do své mejkapové rutiny jsem neodolala této řasence. Slibovala dlouhou výdrž a já jsem si to konečně mohla ověřit na brigádě. 
I couldn't resist this very promising mascara, while I was remaking my makeup routine to more natural and organic.
See, if it fulfilled a promise.
+ it really stays 12 hours
+ 1/2 coats are great for natural-looking eyelashes
- it gets little bit clumpy with more coats



This is NOT sponsored post.

5 comments:

  1. Ani jsem nevěděla, že Alverde má i řasenky. Řasy dělá celkem fajn, moc se mi líbí zpracování článku! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
  2. Skvělý příspěvek! Jen koukám, že moc výsledek ani není vidět :) Mám ráda výrazné řasy, takže tahle řasenka asi nebude pro mě :))

    Style Solution - giveaway o Bourjois rtěnky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji ;). A ano, je prostě přírodní :D.

      Delete
  3. O alverde kozmetike som počula a niekoľko produktov som aj vyskúšala. Mojim najobľúbenejším sa stal púder, ku ktorému sa plánujem vrátiť. Riasenky som ešte neskúšala, ale mám pocit, že časom padne voľba aj na ne :)

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts