Thursday, July 28, 2016

CHANGING ROOMS

 photo 03_zpsqtm20p0t.png
Pokus o umělecké zpracování jednoho dlouhého zkoušení v kabince H&M. Nutno podotknout, že jsem to nebyla já, kdo se nedokázala rozhodnout, co koupit. Já už delší dobu statečně čelím rychlé módě a do H&M skočím maximálně jako doprovod. Yay!My attempt to make an art out of a time spent in H&M changing room. That being said, it was not me, who wasn't sure what piece of cloth(ing) is better to buy. I haven't been buying in any of fast fashion brand for a long time. Yay!

 photo 01_zpsfhdikeka.png
Sweater Mexx; Pants Sinsay; Shoes Xti via ZOOT 
 photo 02_zpseokkl9gr.png

Co se to děje s Bloggerem? Kvalita fotek je šílená! / What's up with Blogger? The quality of photos is horrible lately!

12 comments:

  1. Jsem na tebe pyšná s tou rychlou módou a posílám hodně štěstí a výdrže :) (ale vypadá to pěkně, no ne že ne :D)

    ReplyDelete
  2. Ty jo, to tě obdivuju, já bych těm všem slevám neodolala :D

    BLOND SITE

    ReplyDelete
  3. Včera jsem si připadala stejně jako ty - mamka si v H&M zkoušela spoustu věcí a já jen čekala, co si nakonec vybere.. Skvěle zpracovaný článek! :)

    Another DominikaGIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) A ono je prostě nějak lepší, když ostatní zkouší a nakupují a ty ne :D Mám takový pocit zadostiučinění.

      Delete
  4. Haha, to ma celkom pobavilo. Páči sa mi ako si to použila do článku a zároveň ťa obdivujem, že dokážeš odolávať!:)
    Lily of the valley

    ReplyDelete
  5. Love the fact you combined the strips shirt with that kind motif of pants.
    Look so comfy and simple but sylish as well ♥


    www.arindaaps.blogspot.co.id

    www.arindaaps.blogspot.co.id

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts