Wednesday, July 6, 2016

AN ODE TO MY INSTAGRAM BROTHER



Ještě jsem sice nenašla dokonalého instagramového manžela (koukněte se na video, opravdu svatbu neplánuju), ale mám instagramového bratra. 
Ani netušíte, jak dlouho mi trvalo ho přesvědčit, že když mě vyfotí jednou, tak se mu nic nestane. "Pak tě ale budu muset fotit pořád," říkal naštvaně...a nebyl daleko od pravdy. Ne, že bych víc jak polovinu fotek nefotila samospouští, ale faktem je, že mi neocenitelně pomáhá. 
Ze začátku blogování jsem fakt moc toužila po tom mít sestru, kterou bude blog bavit stejně jako mě. Budeme se spolu vesele fotit při západech slunce, vyrážet na výlety, jen abychom našly vhodné místo na focení, chápete...ale zatím mi musí postačit můj bratr, kritický ke všemu, co nosím a co fotím - i když věřím, že mě šikanuje z pouhopouhé bratrské lásky.
I haven't found  the perfect Instagram husband  yet(no, I don't plan a wedding, watch the video), but I have Instagram brother already.
It took me hours and hours to persuade him to take a one stupid photo of me. " But then I'll have to take photos everyday," he grumbled...and he wasn't that far from the truth. Nevertheless, more than a half of photos are taken by me and timer. But, yeah, the fact is that I can't imagine what would I do without him.
In the first days of blogging, I yearned for sister, who will be interested in fashion blogging just like me. We'd take a lot photos while watching a sunset, finding a perfect spots fot photoshoots, you get the story...but for now I have to get by with my brother, who hates every outfit I wear - however, I believe it's because of his brotherly love.





DYNAMIC ANGLES & GOOD SHOTS
all I ask for


(SO BIG THUMBS UP TO MY BROTHER)

12 comments:

  1. To video som videla už dávnejšie a poriadne som sa na tom zasmiala! Totiž myslím, že môj priateľ je niečo podobné, fotí mi každý outfit a ja som mu za to vďačná, lebo viem, že nie každého to baví, ale on mi tak veľmi pomáha. Dokonca si študuje ako fotiť, čo najlepšie a to ma vždy poteší, lebo vie, že pre mňa je to veľmi dôležité. Prajem bratovi veľa nervov a tebe veľa síl, aby si jeho blbé poznámky prehliadala, možno ho to nakoniec začnem baviť! Inak tie šaty sú nádherné, veľmi ti pristanú ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je fakt dokonalý přítel! A děkujeme, nadále budem pracovat na nšem vztahu :D

      Delete
  2. Haha, celkom si ma pobavila. Video som už videla dávno, no zakaždým, keď ma ide fotiť priateľ si na neho spomeniem. Ak už som naozaj v koncoch, tak ho nejako dokopem, aby šiel so mnou on, no väčšinou ma fotí moja najlepšia kamarátka, ktorá s tým nemá žiadny problém. Zato som im veeeľmi vďačná, bez nich by môj blog nefungoval. A tiež nemôžem zabudnúť na sestru, ktorá ma fotí doma alebo pomáha s nejakými videami, len ona je ešte menšia, preto sa na to nedá vždy spoľahnúť, keďže sa jej ešte aj ten foťák ťažko drží:D Držím vám dvom palce, nech sa ešte nejako zladíte! :D♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale je hezký, že ji zaučuješ už od malička, tak se to má dělat :D. A ano, kamrádky mi taky občas pomůžou ♥

      Delete
  3. Lol at the brotherly love statement. Very cute dress hun, I love all the details in this look, especially your shoes.

    Princess Audu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I'm glad I entertained you with that :D Thanks ♥

      Delete
  4. Buď ráda za svýho bráchu! Kdybych tomu svému řekla, aby mě vyfotil, nejspíš by na mě nevěřícně zíral a pak se mi vysmál.. Klasika. Každopádně video o instagramových manželích jsem viděla teď poprvé a nevím, jestli mě víc pobavilo, nebo vyděsilo.

    Beauty News | Another Dominika

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts