Wednesday, September 23, 2015

MOODY DAY

Na tyhle sněhobílé kalhoty jsem se těšila měsíce. Jsou skvěle kombinovatelné, jsou s tak akorát vysokým pasem. Jediná jejich nevýhoda je, že se špiní. Snadno se na ně lepí chlupy. A bohužel na ně nefunguje jediný čistící prostředek. Takže to vypadá tak, že zůstanu u svých modrých/černých džínů. Škoda! I was really looking forward when this jeans arrived. They're perfectly combinable,  just right high-waisted. Their only downside is they get easily dirty. Not talking about dog hair. And unfortunately none of the cleaners work. So I guess I'll stick to my blue/black jeans. Pitty!

jumper-thrifted
jeans-ASOS

18 comments:

  1. Moc ti to sluší :) Kalhoty jsou super, taky takový mám a taky mě na nich štve jedině to, jak snadno se špiní. A taky máš moc krásnej svetr <3

    ReplyDelete
  2. Momentálne žiadne biele nohavice nemám, no cítim, že mi niekedy v šatníku chýbajú. Z posledných som už dávno vyrástla, ale nenávidela som, ako často sa špinia. Ten sveter vyzerá tiež skvelo ♥
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju móc :). Já jsem prostě až moc často vídala na inspo fotkách Pařížanky v těch bílých džínách, neodolala jsem :D

      Delete
  3. perfektní fotky :) takový svetr bych brala!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  4. Musím povedať, že ten sveter je dokonalý!!!

    ReplyDelete
  5. Biele nohavice nesklamú snáď nikdy. Vyzeráš fantasticky a baby blue farba ti ohromne pristane! :)
    With grey wolf

    ReplyDelete
  6. Ja mam jedny velmi podobne a tiez ich zboznujem, len mam vzdy strach na co si kde sadnem :/


    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně, skoro abych si na každou židli dávala kapesníček :D

      Delete
  7. krásné fotky, ten svetr je úžasný!:)
    Lovies 47

    ReplyDelete
  8. Vtipné a cool fotky, libí se mi to :) www.kristynablog.com

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts