Saturday, December 20, 2014

WOULD YOU DARE?



Nebojte se, tyhle fotky vážně nejsou focené teď. Asi před měsícem jsem jenom přemluvila bráchu, ať jdeme něco nafotit, když už mám půjčený ten foťák. 
Nevěřili byste, jaké to je, nemít foťák. Je to divné. Pořád po nějakém toužím (a navždy budu), ale už jsem zpohodlněla (nebo zprofesionálněla?) a focení přenechávám profesionálům. I když je pravda, že o bratrovi se prostě jako o profesionálovi mluvit nedá. Ale ty fotky se docela povedly...že?
Co se nepovedlo, je nákup těchto bot, protože když jsem si je zkoušela, byly prostě úžasné, skvělé, boží, ale při chůzi venku se vyzouvají a mají přece jen o něco vyšší podpatek. A tak už to prostě s nákupy bývá.
 Že?

No, don't get crazy, these photos aren't taken in today's weather. My brother shot them about month ago in surprisingly good quality, didn't he? I borrowed my dad's camera, so we were able to shot something ( do you know how's hard to convince brother to do some shoots ?!).
I'm quite satisfied with them, I don't even think about those pumps, which are the most uncomfortable shoes I've ever had. They looked so good in the shop, but that's all. They definitely weren't made for walking.




25 comments:

  1. What beautiful photos! Lovely outfit as well, that skirt is amazing :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, my brother will be happy you like them :D.

      Delete
  2. Ty fotky jsou naprosto uchvatné. Úplně z nich dýchá podzim (y)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Jé, děkuji, je asi 3 roky starý, ale pořád docela funguje.

      Delete
  4. Ten šál je ohromný! Už dlho sháňam nejaký a stále nič! Pristane ti to ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je mamčin, takže tenhle bohužel asi ani sehnat nejde...to jsou ty rodinné skvosty, no.

      Delete
  5. !!! NEJDŘÍV TI MOC PODĚKUJU ZA KOMENTÁŘ, PROTOŽE každej takovejhle komentář mi pozvedne náladu <3
    A pak ti řeknu, že to místo, kde je tohle focený, je kouzelný! A tvůj obličej taky! :)
    Ta první fotka se mi strašněmoc líbí!
    A jo, je strašný brečet kvůli dárkům. Já mám v tomhle strašnou vlastnost a tak jsem prostě brečela, ikdyž jsem v duchu na sebe řvala, že bych měla bejt vděčná, za to co mám!:D Letos jsem nebrečela, ikdyž se stala vtipná věc a to, že najednou mám dvě knížky Papírových měst! :D
    Měj se krásně!!! <3 ( A hlídej si sukni, možná jí NĚKDO v noci vezme, protože je naprosto krásná! )

    ReplyDelete
    Replies
    1. To místo je hnedle vedle mého bydliště, chtěla bych u něj nafotit ještě víc věcí, protože je fakt velmi fotogenické. A děkuji, mně se taky ta první moc líbí , sama jsem ji upravovala :D!
      O Papírových městech jsem už slyšela/četla, ale přijde mi, že je jich teď tolik, že nemám chuť se o ně zajímat nějak hloubš (číst je)...
      Ale zase tě chápu, taky jsem měla pár období, kdy jsem se prostě potřebovala vybrečet kvůli dárkům (nedárkům :D)...
      A sukni si hlídám, i když to jsou šay a ty jdou z toho ramínka vzít hůř!

      Delete
  6. MOC MOC MOC děkuji za komentář :3
    A za druhé musím říct, že jsi krásná! A vyřiď bratrovi, že fotí naprosto božsky! :)

    ReplyDelete
  7. lovely outfit!

    www.mandybajwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tá druhá fotka je jednoducho geniálna! :)

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts