Sunday, September 30, 2012

I won't dance.

   Ne, vážně. Nemám náladu. Fotit /se/, psát...Škola mě nudí.  Ne, že bych ji nesnášela nebo tam nechtěla chodit /stejně s tím nic neudělám.)/, ale ty předměty...! I ten nejjednoduší předmět mě nudí a nebaví. Ale já chci, aby mě bavil. Mám fakt problémy, že?
  Protože jsem byla  nějakou dobu nemocná, začala jsem psát závěrečnou práci. Ano, teď v září. Jmenuje se to VNÍMÁNÍ A VÝVOJ ŽENSKÉ KRÁSY VE FILMU a inspiroval mě k tomu Radek Blažek a tato stránka.
  Nelíbí se mi nový Blogger. Nedají se mi upravovat příspěvky. Za mne velké NE.

A teď trocha lyriky. Příroda se nám krásně zbarvuje do podzimních barev. To já ráda. A ještě radši, když jsem díky Blue zjistila, že jsem podzimní typ. Tak.

A zase to skončilo u mně. Tak ne-o někom jiném. O foťáku. Strašně po něm toužím.

Obdivuji všechny, kteří dočetli až SEM.

7 comments:

  1. Ahoj krásko krásná! Narazila jsem na Tvůj super blog a musela jsem dát follow. Máš to tu krásné a tvoje záhlaví je senza, jsi nádherná! :-)

    ReplyDelete
  2. ó! Děkuji za odkaz, jsem rád, že jsem ti svým příspěvkem dodal aspoň trochu chuti do života (jestli chceš, mrkni na moje grotesky, třeba tě pobaví). Jen tak dál! :)

    ReplyDelete
  3. Ještě, že mám školu už za sebou..ale možná je to teď těžší, než ve škole....jakou školu studuješ? :)
    Máš hezký blog :)
    http://mujerworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatím studuji to nejzákladnější vzdělání.).

      Delete
  4. Taky mám takové dny, že bych se nejraději někam zahrabala a na vše kašlala... Naštěstí se z toho vždy vyspím :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts