Wednesday, August 15, 2012

Pencil skirt. / Pencilová sukně.

Opravdu si nemůžu vzpomenout, jak se česky řekne "pencil skirt"...
Myslíte, že sukně pod kolena-a navíc úzké-jsou vhodné jen na pohovory? Nebo pro starší ženy? Protože jich mám ve skříni asi pět a měla jsme na sobě jen jednu a to dvakrát. A to mi přijde škoda. Takže asi zahájím podzim nošením pencilových sukní.
Do you think pencil skirts are suitable only for job interview? Or for older women? Because of them I have in the closet about five and I had only one wearing and two times. And I think it's a shame. So probably I will start the autumn wearing  pencil skirts.

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

6 comments:

  1. myslim že ke mně se nehodí, možná až budu starší do práce, ale proč ne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si taky říkala, že budu vypadat jako bych šla do kanceláře, ale nakonec mi připadá líto nosit jen pár věcí a těch pět sukní nijak nevyužít. A navíc snad každý pozná, že ještě do práce nechodím, ne?

      Delete
  2. ach, jednu vlastním a i keď nie som taká uzučká ako ty (na tebe vyzerá skvelo)

    ja ju však často kombinujem aj na neformálnejšie udalosti, napr. s koženou bundou a tmavým rúžom, nazvala by som to eleganciou s rockovám nádychom. je to energické ale ženské.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak nějak jsem si ji představovala na tobě! A děkuji za pochvalu.)...

      Delete
  3. není to pouzdrová sukně? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, určitě teď vypadám jako největší blbka a asi to tak bude. No, děkuji mockrát!

      Delete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts