Wednesday, August 29, 2012

Be nice! / Buďte milí!

 
Překlad zde.
Dnes si pustíme trochu hudby.  Před rokem nebo dvěma jsem pochopila, že britský humor je to pravé. Pro mně. Jistě znáte MR. Beana a na youtube jsem narazila na pár dílů Černé zmije. Taky jsme viděla One Man Show Rowana Atkinsna a Anguse Deaytona. A právě Černá zmije mě přivedla k A Bit Of Fry and Laurie. Stephen Fry a Hugh Laurie jsou skvělí a mají tak trochu pythonovský humor, který je pro mě ale daleko stravitelnější.
Navíc Hugh Laurie krásně zpívá a má skvělé písničky:

 "Byla jsem docela šokovaná, když mi můj syn řekl, že jeho přítel je gay."

Miluji ironii, satiru a dvojsmysly, poněvadž sama ani pro jeden jmenovaný styl humoru nemám smysl.

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts