Tuesday, June 12, 2012

Po dlouhé době.../After a long time ...

...Jsem zase tady. Teprve teď jsem se přinutila sem něco napsat, přestože už kdekdo ztratil zájem o moje články.)...
Kdo rozklikne dál, je můj člověk!
 Většinu času jsem se bavila tím, že jsem se fotila:

Ano, ráda se bavím tím, že si z deky vyrábím šaty.
Nebo(a to hlavně) četla:
 
 
 
 
 
 
 
  Avšak většinu času jsem se učila(aspoň jsem si to myslela):
 Dívala se na filmy:
A vylepšovala svůj pokoj:
A donedávna vypadala takto:
Ovšem teď...vypadám jako zkřížená myš s nacpaným křečkem polním. Nechtějte to viděť. Mám totiž v puse víc drátů, než jsem schopná nacpat do své dutiny ústní, tudíž z toho mám otok jako již řečený křeček. Ale pouze na jedné půlce pusy, protože v ní mám více šroubů než v druhé.
Takže teprve teď si uvědomuji, jak je úžasné, když člověk nemá žádné problémy. Tiše-hodně nahlas!-závidím. Ale co, může to být ještě horší.
A teď se jdu dívat na Hitchcocka.

A delší dobu se tu zase neobjevím...Bohužel.

P.S.:název blogspot.cz se mi vůbec nelíbí. Vám ano?

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k(I'm sorry, but I haven't got time, so please translate this here)

12 comments:

  1. rozhodně nikdo není bez problémů:) hezký článek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, já vím. Prostě občas nahoře, občas dole.

      Delete
  2. myslela jsem, že ta deka jsou opravdu šaty! :-D už jsem chtěla chválit jak jsou krásné :-D a na poslední fotce máš pěknou rtěnku, a nezoufej, přijdou i lepší časy ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty šaty bych si hned ušila, jsou fakt hezké.)! A děkuji.

      Delete
  3. Páne jo ta deka je výborná! :) A zase ti to všude moc sluší. Ty knihy jsou zajímavé, toho Caryho jsme si koupila minulé léto dohromady ještě s úplně samou edicí jen je to Clark Gable, avšak nebyl na ně ještě čas. Marie Callasová vypadá taky zajímavé, máme doma taky jednu knížku, ale ta je o jejím vztahu s Onassisem. Jinak Legendy z ráje Hollywod tak tam asi Grace není co ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc za lichtoky.)!
      Vůbec nechápu, kde na ty knížky chodíš.)! našla jsem sice jednu o Grace, jak sji mi psala, ale pořád jsem se nerozhoupala, navíc mi vadí vysoké poštovné. Takže čekám, až bude knihovna pořád výprodej knih.)...
      A v Legendách není. Hmmm, naštvali mě, ale je tam Gregory Peck-toho jsem si v poslední době dost oblíbila- a taky spousta dalších...Díky téhle knížce jsem začala(a už dočetla) knihu Sapfo v Hollywoodu je o Gretě Garbo a Marlén Dietrich.

      Delete
  4. Hele řekni mi ještě jaký všechny knihy jsi o Grace přečetla, nebo si jich jsi vědoma. Celkem by mě to zajímalo :D Abych věděla - já zase přečetla - Skutečný život monacké kněžny, milenci Grace Kellyové, Grace Kellyová, pak mám doma Grace od Laceyho a ještě Rainier a Grace, je jich víc těch knih v čr, nebo jsou to všechny? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leigh, Wendy, Grace Kelly(ová)
      Lacey, Robert, Grace Kelly/ová)
      Spencer, Joanna Grace, rozčarovaná princezna
      Wayne, Jane Ellen, Romantický život monacké kněžny
      a pak ještě Tajný život Grace Kelly
      A knížku Rainier a Grace bych chtěla, stejně jako její knížku o květinách.
      P.S.:Doufám, že pár knih ještě vyjde česky, chci je přečíst všechny. ještě jsem našla na internetu ze slovenského e-shopu knížku jaká je na mé fotce v tomto článku o Audrey Hepburn-taková ta s tou předmluvou a hlavně jsou tam fotky...Bohužel už byla vyprodaná.

      Delete
    2. Ne, špatně je to Skutečný život Grace Kelly místo Tajný život...

      Delete
  5. Joo tak tu její knížku už plánuji dlouho koupit přes amazon ,ale nemohu se k tomu dokopat, je tam za supr cenu, i když ne nová samozřejmě. Jinak Rainier a Grace prý enní až tak dobrá,ale už ji mám připravenou na léto, tak jsme zvědavá :)

    ReplyDelete
  6. Ty jsi asi můj člověk :) Greta je úžasná a tu knihu o Nataše jsem taky četla a moc se mi líbila ... Taky si dělám z deky šaty a takhle hezké rozhodně nejsou

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda, že je tu taky nějaký člověk s touhle "úchylkou" .D. I když abych se přiznala, už si šaty z deky moc nedělám.)...A Greta je božská!

      Delete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts