Wednesday, February 8, 2012

Vyhlášení.

Myslím, že Petynce poštěstilo.)! Jinak moc se mi zalíbily vaše otázky, takže na ně odpovím. A teď na odpovězení Petynce: Druhá ruka je perfektní nápad. Děkuji tomu, kdo je vymyslel. Ovšem třeba na boty nebo spodní prádlo ze sekáčů mám velmi vyhraněný názor, poněvadž je podle mě nehygienické nosit takové "intimní" věci po někom. Ale jinak si nedokážu představit, že bych utrácela mění za nekvalitní věci ze ůzančkových" obchodů a pak se tím ještě chlubila. ŽEHNEJME SEKÁČŮM.

A teď odpovím na další dotazy(páč jsem velmi egoistická):



Děkuji za pozvání
Ale originální otázku asi nevymyslím
Ale určitě by mě zajímalo po kom jsi zdělila tak nádherné oči, protože taková barva nebývá u brunet obvyklou. :)

Přeju Ti krásné svátky
Ceady
 Vzhledem k tomu, že mi každý říká, že jsem celý taťka(a to mě vždy děsně potěší), tak asi po něm.

Hmmm, tal třeba kolik máš doma odstínů laků na nehty?
 Ehm, ehm. 2?

tak ja sa ťa spýtam. Myslíš si, že Blair Waldorf má v sebe niečo z Audrey Hepburn? :D
 Popravdě, jednou jsem se dívala na GG a přestalo mě to bavit hned u páté minuty. Oblečení je sice zajímavé, ale ten seriál mě nijak nenadchl. A v tom případě nemůžu posoudit. Ale myslím, že nemá.


Zaujímalo by ma, kde berieš inšpiráciu na neustále také príjemné články.
Čerpáš z iných blogov alebo ti stačí vlastná šikovnosť ?
P.S. U mňa tiež prebieha Giveaway, takže ak chceš, príď a zapoj sa ;)
 Z blogů nic nečerpám, čerpadlo je momentálně mimo byt. A moc děkuji za takový příjemný komentář.)!


Neviem možno si to už niekde spomínala ale aj tak sa ťa chcem opýtať ako si sa dostala k blogovaniu a odkiaľ čerpáš inšpiráciu? :)
veronika.zorska@centrum.sk
Inspiraci...nevím. V sobě? V ostatních? V tom, co jsem viděla a slyšela? Fakt, na tohle nemůžu odpovědět. K blogování jsem se dostala tak, že jsem si v TÝDNU přečetla rozhovor se Sandrou Leopardovou a bylo to.




Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

3 comments:

  1. pekné :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Děkuju moc jak za skvělou odpověď tak za výhru :) jelikož je to moje první výhra tak jsem opravdu potěšená! :)

    ReplyDelete
  3. Jooo, žehne, Bože, sekáčům... CHANELLUJAH!

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts