Monday, February 20, 2012

Nestíhám. Jak jinak. Povolila jsem anonymy. Lituji toho. Ale na druhou stranu se musím nějak obrňovat-jen mi vadí, že přijdu utahaná, unavená, prostě celá neveselá, a dole si přečtu o tom, že jsem namyšlená nána... Přesto vám všem děkuji, moc! Doufám, že budete pořád komentovat, přeci jen se mi líbí se nějak s vámi dorozumívat.)!

A teď mi jen držte palce na to, abych si pamatovala text a konečně pořádně rozjela svůj projekt(čti: divadlo s mojí milou třídou.)


Baf!
P.S.: Dnes má svátek Olda! Olda Kaiser! Vše nejlepší!! A taky jsem zapomněla na Miloše Formana, moc se omlouvám, ale přeci jen: Ať vám to ještě filmuje.)!


Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

2 comments:

  1. A ty někdě hraješ? Že tam píšeš o divadle...Jinak s těmi anonymy to musíš brát vlastně tak, jak to bereš:D! Myslím, že ti to půjde, to zvládneš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, hraju...Ale zatím ne moc dobře. Jinak děkuji za komentář.)!

      Delete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts