Monday, October 3, 2011

Šťastná. / Happy.

Jsem šťastná, protože mi paní učitelka řekla, že je hezké, že se oblékám jinak než mikina-džíny.
Teda, takhle mi to neřekla, ale vyplynulo to z toho.
Zítra píšem písemku a já nic neumím, i když jsme se učila. Zajímvé.
Připadá mi, že když nemám foťák mám ty své nejpovedenejší outfi- totiž oblečky.
Foťák bude hotov asi ve čtvrtek.
A ještě jsme chtěla napsat něco, ale mám tam toho německého pána.
Jo! A víte, že poslouchám Tlučhořovi? A vy je neznáte?


Nezveřejněné fotky./Not published photos






Babiččiny šperky. Chci je!/Grandmother's jewelry

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

2 comments:

  1. Tak pozdrav učiteľku ....neboj sa možno sa ti tie vedomosti v noci uložia a v škole si na ne zázračne spomenieš :)

    ReplyDelete
  2. Pozdravím.)! A už se mi uložili, napsala jsme je an jedna.

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts