Friday, September 23, 2011

Jako Grace Kelly. / Like Grace Kelly.

Když jsem si v jedné knížce přečetla, že nosila:
šátek Hermés
džíny
kabelku Kelly
mokasíny
jednoduchou halenku
Můj šatník bohužel bílé halenky neobsahuje, ale mamčin ano-ovšem nechce mi je půjčit!!!Hm! Existuje jediná a to tato, kterou na mně můžete vidět...Chybí mi Kelly. Však za pár let...

When I read in one book, that she wore:
Hermes scarf
jeans
Kelly handbag
moccasins
easy blouse

My wardrobe doesn't, unfortunately, white blouses, but Mom's yes-but I do not want to borrow! Hm! There is this one and you can see in me ... I miss Kelly. However, a few years ...



Miluji, když si ve Photoshopu můžu dodělat make-up.
 Vaše Johanka-k
Your Johanka-k
P.S.:Tohle je můj stopátý(číslem 105.) příspěvek!

2 comments:

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts