Wednesday, August 31, 2011

Pokojíček. / Room.

Protože jsem u Christiny našla krásný článek s ještě hezčími fotkami. A tak jsem dostala nápad. Pochlubte se svým pokojíčkem! Napište mi odkaz, ráda bych se koukla. Můžete třeba napsat, jakou věc tam máte nejraději a kterou tam nesnášíte. 

Because I found the lovely Christina's article with even more beautiful photos. So I got an idea. Show off your closet! Write me a link, I'd be peered. You need to write, what is your favorite thing there, and they hate there.
 Můj pokojík není tak promyšlený, jako u Christiny, ale líbí se mi, že je takový "uvolněný", slunný a barevný.

 Moje nástěnka se vším potřebným a nepotřebným. A tím nejhezčím obrázkem žirafky! Děkuji mnohokrát!
 Šperky, které jsem si pověsila na tu nejbarevnější a nejhezčí knihovničku.
 Takový úložná komoda. Nebo skříňka...
 A tohle je skvělá krabička na zbytečnosti. Strašně se mi líbí ten potisk.
 Taštička. Nosím skoro pořád.
 A nádherná kytička, udělala mi ji maminka. P.S.:Udělal mi je dvě-mám dvě záclony!


Děkuji tímto jetě jednou Christině, za to, že uveřejnila svůj článek, protože mě to nakoplo na uklizení a uspořádání svého pokoje! Jinak je tam jako v tanku...

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

6 comments:

  1. Ja by som aj dala fotky, ale nevedela by som urobit take pekne ake ty robis:)

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. máš pěkný sluneční brejle! :)

    ReplyDelete
  3. Johanko, moc milý a útulný pokojík. Přesně v takovém místě bych se cítila dobře a bezpečně ;-). Miluju drobné detaily, nápady, jemnost a vtip. Nástěnka je mé oblíbené místo v mé pracovně a vlastně mám nástěnky všude, kde to jen jde. Plno inspirace pro další zařizování přeje Vivi. A tleskám!

    ReplyDelete
  4. Děkuji vám všem!

    Cookie:To jen stačí dát Křivky ve Photoshopu a smíchat rošku čerevené se zelenou a modrou a dát tomu jas a kontrast...

    Vivi:Mnokokrát děkuji, ale chvála patří i ammce, prtože ta většinu zařizovala a já jen vybírala barvy atd...

    ReplyDelete
  5. mas ho moc pekny:)

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts