Monday, August 29, 2011

Moje předsevzetí...

Rozhodla jsem se. Našetřit si. Pět tisíc.

Ani nevíte jak to je pro mě těžké, poněvadž mám v kasičce zatím dvě stovky a navíc mě děsně pálí. Já prostě nevydržím s penězi dlouho...
 
I decided. You save a bundle. Five thousand.

You do not know how it is hard for me because in my wallet yet some money. And I was awful poison,-I want to buy something.

A na co?
Možná to nebude tak kvalitní, protože zezačátku na mě neudělalo takový dojem, ale na druhou stranu je to prostě klasický střih a dá se to kombinovat. A při přečtení z čeho to je se mi vcelku ulevilo, takže to asi bude stát  za 1857 Kč (to) /77 Euro.

ZDE
Klasika, nadčasovost a za 3497 Kč. / 145 Euro.
TAM
Možná si je koupím od nějakého českého výrobce, ale moc jich není, takže podpořím vývoz...291 Kč / 12 Euro.
TAM-TAM


Sice se to do pěti tisíc ani nevleze,ale na druhou stranu to bude kvalita.Doufám.


A ještě můj takový přací papír:
And my wishlist:
 Svítivá zářivková sukýnka od Adama
A krásná modrá, modřová atd. sukně od Halston Heritage.

Takže za pár let vám napíšu, že už je všechny mám! 
So a few years, you write that it's all I have!

Držte mi palce! Děkuji.
Wish me luck! Thank you.

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

3 comments:

  1. líbí se ji co jsi vybrala, ale i tak mi to přijde přehnaně drahé

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. No, to je jasné, ale myslím, že to je levnější než v obchodě. Ale zase musím počítat poštovné a to je asi pět stovek a ještě daň, takže...

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts