Tuesday, August 2, 2011

Kopie se kopírují.

Sorry, but this post will be only in Czech.

Jak jsem byla minulý týden na prázdninách,padl mi do oka článek z novin(přesněji Lidovky) o kopiích. Kopiích oblečení. A tam psali,že třeba i ten slavný Desigual kopíruje,Zara kopíruje, a podle mého kopíruje ještě více obchodů.
Tak například u Háemka-tam,podle mě, nejde moc o kopie,ale spíš o to,že teď se nosí proužky(viz. Prada),a tak je prostě dají na trh,jen trošku upravené(aby se neřeklo)... A tak je to skoro u všech obchodů. 
     V článku psali,že je moc dobré,si předplatit jeden server,který dopředu ujasní co se bude příští rok nosit. A pak se podle toho řídí. Chápu,kdo by se tím neřídil,asi by se neuživil...Ale pak je težké určit kdo kopíruje,ne?Není.

    Topshop zkopíroval šaty Stelly McCartney(to mám z toho článku) . Ale nemyslím napodobil-zkopíroval. Však taky potom prohrál soud...
Zara je také kopií drahých značek návrhářů.  Ale ano,je. To nemám jen opsané z Lidovek,když se tak dívám na tu kolekci,připadá mi nějaké oblečení povědomé...A taky jsou všude proužky. Ale i masivní vzory...Ty už jsem taky někde viděla,ale teď si,sakriš,nevzpomenu...

       No a ten Desigual? Ten je kopií,u nás neznámého, španělského návrháře...(bohužel mám strašně sklerózovskou paměť...)
       A teď jsem dokonce našla,že Forever 21 tayk kopíruje. Skvěle. A dokonce píšou,že kopíruje od Topshopu...A heleme se. 
 Kopírák kopíruje od kopíráka.

Vaše Johanka-k 
Tento článek není kopií(aspoň doufám)

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts