Monday, August 15, 2011

Jak se nám ten svět oddaluje...

Nedávno jsem četla diskuzi na Módním peklu. Diskutovalo se tam o tom,jestli se mají nosit tělové punčocháče a ladit kabelka-boty. Tak,já na to mám svůj názor(který vám někdy sdělím),ale o tom nechci psát.
Napadlo mě u toho,jak s nástupem internetu stále více oddělujeme. Že je to blbost? 
Podívejte se na třicátá léta(zase se opakuji,já vím). V té době se móda neodlišovala,ať jste byli kde jste byli. Všude se nosilo mikádo(vlny nebo rovné),šaty měli podobné střihy,látky byli z Paříže a dovážely se do všech zemí. Neexistovalo,že by někde platilo to (v etiketě oblékání) a někdo ono...S nástupem komunismu se to samozřejmě trošku rozdělilo,ale stále jsme mohly vidět podobné věci. Pak byly květinové děti,ale potom? Velké prázdno. Alespoň se domnívám,já to nezažila(díkybohu). A pak bylo pár let nic,to jsme měli na práci jiné věci než módu. A potom? Internet. Chvilku se to rozbíhalo,pak si někdo založil nlog a šlo to dál...A možná vám připadá,že se vlastně v oblečení nelišíme. Ale jsou tam mezery. Nemyslím jen u nás. Každý národ má jinou strukturu-nemám ráda zobecňování,každý člověk je jiný,ale přesto si myslím,že tam něco je zakódováno...Já jsem ale ráda,že všichni nejsou stejní.
Prostě-čím víc se tomu přibližujeme tím víc se oddalujeme.
Vaše Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts