Sunday, August 14, 2011

Ideální dovolená...

 
Oh land-White Nights
Jak to vidím já-s dovolenou.
Ještě nejsem ve věku,kdybych se mohla zbalit a odejít na dovolenou kamsi za sluncem. Nejsem,ale budu...No,to ještě chvilku počká. Ale co vám chci napsat-Jak vidím dovolenou?
Víte,já nemám moc ráda takové ty kýčovité,sluncem zalité pláže a palmy...Ráda si tam poležím,klidně,ale vydržím maximálně den. Mamka mi sice pořád opakuje,že jsem shnilá,že nevyjdu z domu atd.,ale to je něco jiného(ehm,ehm). Nemusím celý den šlapat do kopce ani jezdit na kole padesát kilometrů,ale prostě nemám ráda,když se jen válím(vydržím to tak pět hodin)-navíc se neopaluji,tmavá jsem i tak. Plavat bych mohla taky pořád,ale to je něco jiného. 
A taky nemám ráda hotely v cizině. Přiznám se,vlastně jsem byla v cizině jan párkrát,ale já ráda cestuji i ponaší zemi. Spolužáci si asi myslí,že jsem nějaká chudinka,oni jezdí každý rok do Egypta,Španělska a bůhvíkam.
Fotky s článkem nesouvisí,ale já se chtěla pochlubit.
A tady je to,k čemu se snažím dostat...Jít do hotelu,kde vám naservírují kraby a krevety,všechno je tam vyumělkované...To není pro mě. Tohle je jen pro turisty. Kdybyste opustili tu rezidenci a vyšli z těch zdí,došli na místa,kde žijí chudí a "normálně" žijící lidé,toho Egypta nebo Indie nebo Tuniska,uviděli byste určitě něco jiného,než tam,v tom hotelu s tobogánem a výřivkou... Možná si myslíte,že to pak ale přece jdou ty pníze,které jste utratili v hotelu,tomu chudému obyvateli,ale nejdou. Možná kousek,pokud tam pracuje,ale většinu si nechává majitel hotelu,což bývá povětšinou nějaký Evropan nebo magnát...
A teď mě napádá taková věta,kterou jsme slyšela v dějepise-Nic není černobílé...Možná to s tím nesouvisí,možná ano.
Vaše Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts