Saturday, August 13, 2011

Co se mi stalo na chorálech.

Sorry,but this post will be only in Czech.

To by jste nevěřili...
Prostě jdeme na chorály(to jsou chlapi odění v bílý hábit a zpívají latinské písně o Panně Marii). No a tak si sednu a čekám kdy začnou,když se za mnou ozve: "No,já si myslím,že se to nehodí mít tady v sále ten klobouček,slečno." A to slečno bylo tak jedovaté,jako kdybych žádná slečna nebyla nebo co...(on mě někdo prozradil?) A tak jsem se otočila a tam taková babča a já na to:"Ahm,no tak promiňte..."To víte já s neeohradila,protože jsem slečna!
Ale já,oproti vám,milá babi,znám etiketu,kdežto vy si na to jen hrajete. Totiž-ani v kostele si dáma nemusí sundat klobouk
(jedině pokud by byl příliš veliký aby někomu zavazel,což teda ten můj opravdu není,navíc ta babička seděla vlevo ode mne) a my jsme navíc byli pouze v sále,jediné co tam bylo kostelního byly ty zpěvy! Tohle platí pouze u mužů,kteří ale klobouky už nenosí...

P.S.:Viděla jsem tam dvě holky které měly OTP(okrasný tukový prstenec)-nic proti-ale snad na takovou věc by si mohly odpustit vyčuhující ramínka z tílka do půli pasu a rifle...A to si bača neztěžovala.

Vaše Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts