Sunday, August 21, 2011

Co právě čtu a co jsem přečetla...

  1.  Stanislav Motl:Prokletí Lídy Baarové

Pokud jste tuto knihu ještě nečetli,udělali jste chybu. Nechci do ní nutit každého,ale minimálně ti,kteří se zajímají o historii,slavné herečky,druhou světovou a první republiku a filmy,by si to přečíst měli. Já jsem tuto knížku přečetla zatím dvakrát. Navíc Standa Motl rozřeší každou záhadu a dobře píše.
Dozvíte se ,jak to dopadlo s Goeblessem a jejím vztahem k němu a taky se dozvíte vůbec,jak žila slavná herečka a její nepřátelé,prátelé či známí.
1
2.Karel Čapek:Krakatit
Možná jsem celou knížku špatně pochopila,takže vám tu nebudu rozepisovat, co nám chtěl autor vlastně říct. Ale jedno vím bezpečně-že Karel Čapek,byl NĚKDO. (Někdo znamená veliký spisovatel.-pozn.aut.)

2

3.Josef Frais:Trojhvězdí nesmrtelných-Mandlová,Baarová,Gollová

Docela ucházející knížka,ale žádný životopis. Musím se přiznat,že sjem docela přeskakovala,protože autor nepíše nějak "extrovně"...Navíc je vše napsané jen ve stručnosti,takže pokud by jste chtěli obsáhlejší příběhy a dramata o těchto herečkách,hledejte jinde. Ale odbrá,tedy-aspoň něco.
3

převzato z:tady

4.Matthew Smith:Oběť

Knížka má podtitul:Nový pohled na smrt Marilyn Monroe. Zatímk ji čtu,ale vypadá zajímavě.
4

5.Jan Kraus:Uvolněte se,prosím...


4

Tak samozřejmě,že Kraus pobavil. Ale je zajímvé,že čemu by sem se smála na youtubku nebo televizi,tomu se nesměju...Možná to dělá smích těch ostatních.
Doufám,že jsem vám pomohla s výběrem knížky,příště další.
Vaše Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts