Friday, August 12, 2011

Co jsem viděla...

Kristián-Nádherný film. Líbí se mi tu jak Adina Mandlová tak Nataša Gollová. Jsou to výborné herečky. A samozřejmě Oldřich Nový.
 Beautiful movie. I like it here as Adina Mandlová and Nataša Gollová. They are great actresses. And of course, Oldřich Nový.



U pokladny stál-Tenhle film jsem viděla asi po páté a pořád se směju. Hlavně se směju Vlastovi Burianovi,který to výborně zahrál.
Was this movie I saw about the fifth time and still laugh. Mainly laugh Vlasta Burian, who played it perfectly.


Když Burian prášil/Baron Prášil-Film je výborný. Prostě-ať je rok 2011 nebo 1940,pořád se smějete. Zorka Janů je perfektní herečka. Škoda...
 The movie is excellent. Just-whether in 2011 or 1940 , Still laughing. Zorka Janů is the perfect actress. 

Dívka v modrém-Dobrý námět,všichni hráli přesvědčivě a já jsem změnila názor na hraní Lídy Baarové.
Good story, all played convincingly and I changed my mind on playing Lída Baarová.

Eva tropí hlouposti-Na svou dobu to byl vyzývavý film-Eva(Nataša Gollová) nosila kraťasy a dělala různé vylomeniny a hlouposti...Nataša je prostě dobrá. Kdo nepřečetl celou knihu,prohloupil.
At that time it was a movie is very saucy Eva (Nataša Gollová) wore shorts and did various shenanigans and stupidity ... Nataša is simply good. 

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts